Pagina's

woensdag 28 februari 2018

Winnaar bol Funny Rainbow

Bedankt voor alle lieve reacties op de give away! Ik vind het heel leuk om te horen dat jullie mijn blog graag lezen, afwisselend vinden en dat ook de (links naar) patroontjes worden gewaardeerd. Voor mij redenen genoeg om door te gaan met bloggen. De laatste tijd heb ik wat minder om over te bloggen, maar dat wordt vast wel weer meer in de toekomst.

Maar dan nu de winnaar van de mooie bol garen: Lianne! Zij schreef gisteravond de laatste reactie.
Lianne, laat je mij je adres weten? Dan komt deze bol met de patronen zo snel mogelijk naar je toe!

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor Lianne, en fijn voor ons dat er binnenkort weer geblogd gaat worden door jou :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lianne, gefeliciteerd met deze mooie bol. En Hilde bedankt voor het bieden van een kans.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige bol! Ik had het bericht gemist, maar ik gun Lianne de bol van harte...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn zeg dat ik deze bol mooi garen heb gewonnen, ik ben er heel erg blij mee. Lianne

    BeantwoordenVerwijderen